Bajskorf(jag vet jag är skit mogen) - Inlägget raderades bort

Assså, jag hatar när allt försvinner. Det man har skrivit.
Skola idag, fyra lektioner! SKÖNT!
Sitter och tjockar med Euro Shopper Cookies och Kex Choklad, har tjatat om det heela dagen. + Kebabpizza som jag ska käka imrn med Sanni och Lena som tydligen ska banta! Gaah orka, ät mycket och träna ist! :D

Den här gör jag på träslöjden, ytterst fin! Skulle bli en ljusstake, fast ne!

Ikväll ska jag bara mysa, med Sailor Moon och en
bok(Liv och Lovisa)
Nu ska jag bara typ göra NADA! Lyssna på musik och teckna lite kanske?

ME TODAY


Jag vet, jag har stora fötter!

Cardigan - samma som igår - Old Navys
Linne - Gina Tricot
Replay Jeans - JC
Sjal - London (fick av Pappa o yaya)


Var rädd om Miljön
Kayla Mokédé


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0