Blått nagellack, gymnasiemässa, brunett


Morning! "MorgonJogging hälsningen i Moses Lake"
Kom på att jag iunte har målat naglarna sen dagen innan skolan börja. Minns att jag måla blått då.
Och det har hållt i sig såhär länge, fast det håller på o försvinner som ni ser.
Finns två anledningar varför jag har låtit bli att måla på igen.
* Har inget aceton! Och syrran vägrar ge mig en liten droppe
* Mitt svarta nagellack var borta men är nu funnen!

Jag älskar nämligen svart nagellack, finns inge snyggare! Jag måla blått för att det svarta var borta.

Haha, oj nagellacks inlägg. Usch, my bad!
Snart(kl 9:00) är det iallafall Gymnasiemässa i Conventum, ska bli riktigt nice!
Senare idag är det träning, taggad!
Nu ska jag käka frulle-bulle och sen typ cykla till Conventum. Min underbara Väninna har färgat håret brunt från blondt och klippt sig, så det blir invigning för henne!

Peace
Kayla Mokédé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0