DAMDAMDAADAAMDAAM!!

Okej, De är inte Kayla som skriver detta skit. Utan Sanna.
ni vet inte vem jag är. Men jag är en person! :D
Och Kayla är bäst, hon är helt sjukt bra. Jävligt underbar! Om jag hade vart lesbisk att jag vilja vara ihop med henne. Men nu är jag inte de så de blir lite problematiskt..
Jag är fan inte van vid att gästblogga, så de blir som de blir. Kayla gästbloggade ju på mig blogg, värst feina inlägget, så typ failar jag. Men okej, hon är de bra av oss två (:

Nu sitter jag iallafall och käkar godis, och samtalar med Fina Kayla. vi/jag har kommit fram till att mitt lösenord är coolare. Men jag vill inte riktigt säga vad de är :c

Men fina läsre till denna fina blogg får ha de så bra!

JAG TYCKER DENNA BILD ÄR VACKERO, Kayla rätt jag liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0