Fyndarn' här

YEAH!
Idag har jag bara fyndat, känns väldigt skönt att hitta snygga kläder med über bra priser!
Jag åkte upp på marieberg med yaya och syrrorna. Vi köpte hårtrimmers på Media Market.
Sen käkade vi på Pacos. Vi fick vänta på maten i 1 jäkla timme!
Blev as sur!
 Köpte två par byxor, Pieces trosor, halsduk och två paket hårnålar!

Bästa köpet är nog jeansen som bara kostade 50 spänn på BikBok! Gillas hårt (y)

Men sen kom Lena och Sanna, Lena käka på mcd sen fixa hon Manikyr. Vi fick vänta i 1,5h :O
As jobbigt, jag o Sanna skulle ta bussen hem men hennes mommy hämta oss ist! tackar man tackar för det


Nu ska jag käka nått snabbt, sen drar jag till Lena med Sanna & en tjej som heter Johanna (:

Ha ett trefligt kvell!
Kayla Mokédé


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0