Godmorgon Sverige!

Jag kommer ihåg när jag var liten och ville kolla på bolibompa på lördagsmornarna!
Jag verkligen älskade det, jag och mina två småsyrror hoppade i soffan till den där bolibompa låten.
Aa men iallafall, när jag satt på svt1 på tv:n. Yes jag visste hur man använde en fjärrkontroll!
När jag tryckte på 1an, ja gissa vad som kom upp! Och som gjorde mig pissed off!
GODMORGON SVERIGE!
Asså kan ni tänka er, ett litet stackars barn som inte kan klockan och som vill kolla på Bolibompa på morgonen. Och så är det ett jäkla vuxen program på tv. Det är ju bara fööör sorligt!

Aja, nog om det!
Jag gick och la mig prick 22:50 igår! Känner mig en aning utvilad, men ikväll blir det sova direkt efter Idol.
Innan det har jag träning.
Uppbyggnadssäsongen startar nu också, det innebär mööördarpass hela tiden typ.
Gaah, gissa vem som kommer kämpa och sedan dö!?
Jo, Kayla Mokédé, fast jag kan inte se mig själv ligga i en grav just nu. That's not my style!

Nu ska jag försöka få i nått i min mage och sedan cykla till skolan!
FMin Feina feisk Freida kommer idag btw, det var väldans länge sen jag träffa henne. HELA FYRA DAGAR!

Jag vet att ni älskar våra finlands-tröjor som vi köpte för endast 50kr/st.


Rock on!
Kayla Mokédé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0