Har inte fått inspirationen än, sorry

Hous of Night!!!
Alltså en utav de bästa vampyr-bokserierna!
Har nyss läst typ två timmar.
Läste ut boken utvald i Hous of Night serien, har liksom inte läst på as länge. Vet faktiskt inte varför, men jag har en hög med böcker som ska läsas. O de ska lämnas tillbaka till biblioteket den 16Sep!
Aj då...

Iallafall, idag så ägde Gumaeliusluffen rum. Det gick bajs dåligt, haha jag vet jag är as mogen!
Jag fick tiden 25 nånting!
Inte bra alls, fick mycket bättre tid förra året. Men jag får leva med det, så går det när man har dålig självdiciplin och inte tränar hårt under sommarlovet!

När jag kom hem, tog jag ett lååångt bad. Somna till och med, har otroliga sömnproblem. Så ikväll MÅSTE jag somna itid, annars går min kropp i konkurs...typ!
Jag har pluggat och läst sen jag kom hem så nu ska jag bara chilla, käka middag sen BUMS i säng!

Och en sak till, jag har ett jävlans problem med inspirationen angående bloggen!
Jag vette tusan vad jag ska skriva om. SKIT KUL och läsa om min vardag vaaa -.-
Om det är nån människa som läser över hubudtaget, fast jag bryr mig inte!
Min blogg är ändå bättre än Kissie-pissies blogg, haha ups!

Oj långt inlägg, nich gut! (stavas det så?)


Gammal bild, hitta mitt USB-minne! wiho


Ha det gött
Kayla Mokédé


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0