Härligt träningspass + så är den nya friidrottshallen heelt awesome

Cykla i motvind är IKKE kul!
Det märkliga är att jag hade det på vägen hem och på väg till träningen!
MYSKO
Träningen gick iallafall, jätte bra faktiskt.
Vi körde uppvärmning sen kl 18:00 så gick vi och kollade på den nya friidrottshallen!
Gaahh, den är helt awesome!
Längtar efter att få springa på de nya banorna som INGEN annan har sprungit på!
Men saknar ändå mässhallen på något sätt, den var så mysig även om luften var PISSDÅLIG!
Efter titten, så körde vi intervaller.
Springa 50sek, gå 10sek, springa 40sek, gå 20sek, springa 30sek, gå 30sek det är EN gång
Det gjorde vi 4ggr med 5min mellan varje inte. Inte så hårt, men det är första uppbyggndspasset.

Nu ska jag snart sova, har sovmorgon till 9:00 imorgon. Men måste ändå sova UT!



Phillips Idowu, min trestegsIDOL <3

Sov sött och dröm hemskt!
Kayla Mokédé


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0