I'm lovin' it

Mitt huvud! Det är as tungt, är så trött! Blir att gå och lägga sig i tid ikväll, fast det säger jag varje kväll och ändå så ser man mig uppe vid 23:00 när det är skola dagen efter. Not good at all!

Jag har nyss kommit hem från ett barnkalas! Min lillkusin Elias har fyllt 6år, så har käkat godsaker och haft det flum med kusinerna.
Nu ska jag plugga med Kent låtar i bakgrunden! Kent är verkligen ett utav de bästa banden som finns!
Texterna är så underbara, okej musikvideorna är lite skumma but who cares! De äger skiten ur alla iallafall!

Alla deras låtar är LIKA bra så det här är inte nån speciell favorit! Bara det att det är den jag spelar om och om igen just nu!

Dags för studier.
Take care!
Kayla Mokédé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0