Jag är arg

Jag är så grymt förbannad, har varit det ett långt tag nu! Kanske överdriver lite, men när det gäller det som hände idag får jag överdriva så mycket som helst!
Måste säga att det finns grrrrrrrrymt mycket killar som är så jävla respektlösa på min skola!
Det är sjukt, även om det inte hände mig nånting utan min kompis så är jag sjukt förbannad!
Nästa gång så kan jag nästan lova att jag slår ner den där sjuka 96an.

Nog om det, försöker lugna ner mig lite med Guns N' Roses, kom hem för ett tag sen.
Skolan var heelt okej om man bortser från det som hände min kompis!
Lite flum hit och dit med chompisar.
Blev
Äntligen klar med min ljusstake på träslöjden! Sjuukt ensidigt var det att göra den!



Nu ska jag bara chilla, vill hemskt gärna tjocka lite chips senare!

Hajdå
Kayla Mokédé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0