Kayla tröstkäkar cookies och hon är väldans trött

*NomNomNom* kakoj, hahah va barnslig jag är. Egentligen, alltså jag är jävligt barnslig av mig. Jag är 15 sommrar, och i hela mitt liv har jag varit hyper/konstig/flummig/knasig/knäpp och mycket annat konstigt.
Men det är ju jag, Kayla Mokédé liksom. Även om jag försöker att tagga ner lite så går det inte, jag har haft det som nyårslöften till och med. Men det funkar inte, visst jag kan vara seriös också, men det är inte jag då!
Om någon ser att jag inte är flummig som vanligt så frågar de hur jag mår.
Så ja, antingen så älskar man mig eller så hatar man mig. Finns liksom inget där imellan.
Där är svaret till de som trodde att jag var en psykopat-rymling från ett hem. FEIN!

Men men,
friidrottsdagen gick sådär. Stel och frusen var jag hela tiden. Hade inte tillräckligt med kläder.
Men det gick som det gick! Lite smått oseriöst sådär, när jag kom hem bada jag. Somnade i badkaret, fiif*n vad det är läskigt. För man vaknar utav att man har glidit ner under vattnet! Usch o fy på det!
Nu ska jag bara slappa sen plugga, får se om jag ska träna!


Haha FEINA GUBBAR!

Ha't så gött!
Kayla Mokédé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0