KebabHeaven

Alltså Kebab! Finns det något godare än just kebab, speciellt KebabPizza med pommes på?
Den som har ett vettigt svar får gärna säga. För jag tror nämligen att det inte finns något godare.


Som sagt så träffa jag Lena och Sanna på stan, vi käka glass på mcd, jag åt den nya glassen med Marabou Brownie! Väldans gott var det.
Kolla runt i lite affärer, jag är på jakt efter en snygg o skön höstjacka!
Vid halv 7 tog vi bussen till Lenas place. Köpte med Kebabpizza<3 hem. Jag hade inte ätit på hela dagen, så gissa vem som åt upp allt på en sekund och nästan sög ut flottet från kartongen? haha nä inte riktigt så vare, but almost (a)

Damn

Det går inte att lägga upp bilderna från min nya kinesiska touch mobil.

Bajskorf också -.-

Nu ska jag iallafall käka godis och chilla järnet ;D
Funderar att kolla på ett avsnitt Sailor Moon! men vet inte


<3

Godnatt Töntar
Kayla Mokédé

Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: men thanks :D glad jag blir! hade vi gärna velat, säkert en dag ;)

2010-09-12 @ 14:16:09
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0