Linkin park har en stor del av mitt hjärta. Och Sanna Ström vill gå ut i vinter jacka nu, wth liksom


Denna underbara låt, var den låt som starta mitt Rock-Gillande!
Numb, så underbart grym!
Så den får hedras med att bli dagens låt i min
Super duper mega kända så kallad blogg!

Imorse fråga en lila hårig flicka mig om hon kunde ha på sig vinter jacka nu!
Jag ba:NEJ!
Asså vinter jacka nu, nej!
Fast hon bor i norra delen av sverige, så det kanske går bra iallafall.


Nu tog jag den här från Sannas blogg, men det går nog bra!
Hon har gjort precis samma sak, SÅ DET SÅ! ^^,
I helgen ska vi vara uppe hela natten tillsammans, fast via msn!
Eftersom att jag har datagräns till kl 21:00 på vardagar och vi hinner knappt snacka nåt då.
Så vi ska ta igen allt på Fredag eller Lördag. Jag vet att ni antecknar på för fullt.
Hoppas ni får med allt! Glöm inte  att skriva ner att jag och Fridi ska göra en Humor blogg!

Kayla Mokédé

Kommentarer
Postat av: ström

jag googla mitt egen namn, så kom den dära bilden upp... VAD FAN TÄNKTE JAG?! LILAHÅR?! wutwut?

2011-12-06 @ 23:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0