Man nya dator är segare än segast

Jag gråter blod, min nya fina Asus dator mår inte bra! Den är as seg, jag vet inte om det är något virus på den, ska fråga min far. Jag verkligen hatar när allt går så segt, plus att internet nätverket är über kasst!

Nu har jag nyss käkat frukost, "ny"bakatbröd med kalkon och mjölk. Mmm...
Skolan börjar kl 9 som jag skrev igår kväll, så jag cyklar härifrån vid halv ungefär.
Är det bara jag som hatar att komma prick till skolan. Jag måste liksom vara där en kvart - tio min innan. Annars blir jag APstressad.

Hoppas ni har en bra dag alla som nu läser det här!
Jag kommer ha det, för idag käka jag tre mackor!!!


Bara för att jag inte har någon kamera och desutom ÄGER i paint!

Hare fint
Kayla Mokédé


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0