Mitt namn är Kayla Mokédé och jag är 15år[punkt]Jag älskar musik[utropstecken]

"Alo jag koma from den SFI dom kalla den jeg ondrar om do fill ekoMa på open hus vi har den nesta veca, är do intreserat?"
Detta sms fick jag av min underbara vän Frida imorse. Ja du undra om jag vill komma på öppet hus på SFI!
Fråga inte om rubriken tack!
Varje morgon i tre dagar nu har jag klivit upp tidigt och skrivit novell :O
Haha, skit kul och en  bra start på morgonen!
Skolan var helt okej! Trött men annars bra! Nu ska jag snart plugga och sen träna. Jag måste verkligen komma igång och inte missa en massa träningar! gaah, blir galen över att jag är så otränad!
Nu ska min käre far hjälpa mig med franska läxan! Skriftligt prov om 3 veckor och muntligt om 4veckor i franska!
JUST DET, måste ringa till min praoplats också. Ska börja praoa nästa vecka, två veckor framåt!
Dööh, många säger att min handledare är as sur och grinig. I dont like it at all!





DAGENS KLÄDSEL:

Halsduk - H&M, Randig Tee - Fick av Kevin, Orange Linne - GinaTricot, Kfum Mjukis byxor - Team Sportia
HAHA fein, vit/svart randig Tee med Lila/svart randiga strumpor! (y)


Peace out!
Kayla Mokédé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0