Örebro har inte alls nå snygga höst/vinter jackor att erbjuda på. Bajs

Morsning!
Skolan var helt okej. Lite seg bara, plus att maten inte alls såg ätbar ut.
Iallafall inte den äckliga korven :S
Efter skolan drog jag upp på stan och leta efter nån jacka. Visste att det fanns en snygg på Monki.
Men så är den heelt slut! Gick vidare, hitta ingen jäkla jacka som ens såg liiite bra ut.
Jag gick t.om in till de affärer jag aldrig går in till t.ex som Lindex, Kapphal, Sisters, Spirit och MQ.
Jag var nära att gå in till Strandbergs, men OMG jäkla tantaffär. T.om Expediten var en tant!
Nä, shoppingen här är UR KASS! Vill tillbaka till de stora Shoppingcentrumen i usa.

SERIÖSA TILL HUNDRA!

Igårkväll roade jag och min syster Malaika oss framför spegeln i badrummet! Trevlans Trevlans!

O
ch hon
 har börjat i min skola, så denna jobbiga prick får jag stå ut med TjugoFyra Sju

Nu ska jag chilla lite till, sen ska min fader hjälpa mig med franskan!

Simma Lugnt!
Kayla Mokédé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0