Örebro vädret gör mig väldigt besviken

Hej Hopp! Hur är läget?
Haha faiL, alltså jag stööööör mig på alla bloggare som nyss har börjat blogga och så skriver de "Heej alla läsare, hur mår ni?"
Alltså, jag förstår om ni tror på er själva och vill bli stoora bloggare! But please, vänta lite med de där hälsningsfraserna tills ni vet att det är någon som läser! Väldans pinsamt annars, haha.

Men men, skolan var tråååkig! But what to do?
Här i sverige måååste man gå i högstadiet annars kommer Socialen och tar mig från min underbara familj. och det vill jag ikke, PLUS att jag vill säkra min framtid som banne mig ska vara bra!
Efter gymnasiet, ska jag börja plugga på en gång. Varför vänta när man ändå är igång lixom?

Snart ska jag träna i det förskräckliga höstvädret!
 Regn, Regn och åter Regn. I hate it, varför kan det inte vara skinande sol, kvittrande fåglar, barnskratt på fotbollsplanen och porlande klart vatten i bäcken, HAHAHA! Fråga mig inte vad jag håller på med?
Känner mig allmänt flumig, fast det är jag hela tiden. Men aah, you understand!


JAG SAKNAR HOT TOPIC!
Så grymt snygga kläder, hade på mig min Bob Marley Tee idag btw
Den är därifrån, köpte den endast för 15$!

Rulla försiktigt
Kayla Mokédé


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0