Repetition est mater Studiorum

"Repetition är studiernas moder" det är det min rubrik betyder!
PT min klassföreståndare berätta det idag! Skriv upp om ni vill, i don't care :]

Flumdag med lilla FRIDI idag, försov mig lite smått imorse så skippade frukosten.
Hade bara 5kr så på rasten stack jag och Frida till Lidl och köpte billig men god choklad.
Hets åt hela skiten!
När vi väntade på hjälp på matten gjorde vi världens fiinaste greis! GrisKnuaa
hahahaha!

Fein, jo men visst kan man se att vi går i Bild och Form klass!

MI TODAJ

Tee - Usa (Wal*Mart)
Halsband - Fick av syster
Levi's JeansLeggings - Macy's
Pin - Friends

Nu ska jag plugga asset av mig sen träna! Har inte tränat sen förra torsdan. Nich gut

Tjena mors i gallosh
Kayla Mokédé



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0