Second chances they don't even matter

Dööh, bara för att jag spelar sönder Misery business med Paramore!
Yes, jag är helt besatt av dem nu!
Jag ska faktiskt sova snart, måste börja lägga mig i tid. Kl halv 10 ska jag ligga i sängen, OKEY?
Fast jag funderar på att graffa/teckna lite.

Den här låten:

är vääärldens bästa låt att cykla snabbt till! As bra. Älskar Alice in Chains.

...Feed my eyes, can you sew them shut?
Jesus Christ, deny your maker
He who tries, will be wasted
Feed my eyes now you've sewn them shut...

Älskar när Layne sjunger Jesus Christ,
 RYSNINGAR.SE

Nu ska jag vara lite konstig och teckna/graffa med ball musik!


Good night my friends
Kayla Mokédé


Kommentarer
Postat av: BesökareMimmi

:)gillar också songen, så få ord men endå känns som det är många budskap i den

2010-09-28 @ 13:51:56
URL: http://imnowhere.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0