Svettig löprunda

Förut var jag ute på en löprunda, sprang 3km. Riktigt skönt!
Körde inte på så hårt.
Men var svettig när jag kom hem.
En sak som jag stör mig på är att vissa tycker att det är äckligt och ofräsch att svettas.
Då måste jag bara berätta att det är hälsosamt att svettas. Kroppen visar då att den kan ändra temperatuer snabbt och det är bra!
Så de som är rädda för att svettas, ska inte vara det! Det är naturligt och bra.
Förut var jag rädd för att svettas, men nu skiter jag i det!
Om jag inte svettas så har jag inte gjort bra ifrån mig.
Men så är det så att vissa har lättare att svettas än andra. Jag är en av de som svettas lätt!
Jag börjar redan när jag värmer upp på träning. Visst det är lite jobbigt, men det är bara att acceptera and thats it liksom!
Aja, nu ska jag hjälpa små skitarna att borsta tänderna sen läsa lite.


So don't forget! DET ÄR HÄLSOSAMT ATT SVETTAS!



En stålt svetterska till hundra procent! och tyck att det är äckligt, som om jag bryr mig!
Kayla Mokédé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0