Idag blir det mina trevliga vänninor

(Stavas det Vänninor eller väninnor? :O haha)

Godmorgon mina vänner!
Vem är det som är über trött här? Jo nämligen jag. Fast det är jag egentligen hela tiden.
Blev inge bloggande igår. Orkade typ inte, yeaah. Bra start på den nya bloggen.
Håller på och lyssnar på ett klipp från Idol. Olle Hedberg (Gotlänningen), Han är helt Awesome!


Det är nog många som håller med mig, för vem tusan gör inte!
Åhh jag vill också spela gitarr! Men jag suger verkligen, jag kan spela lite gran på smoke on the water, Men det kan väl typ alla.

Jag vet egentligen inte vart jag vill komma med det här inlägget!
Kl 14:00 ska jag stå utanför träffpunkten med mina polers, Sanna och Lena!


Feeina flikkor!

Nu ska jag borsta tänderna, sen pallra mig mot staden!

Simma lugnt
Kayla Mokédé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0