You want it! You need it! You love it! You hate it! Soul Creation

Cinder - Soul Creation
Så grymt jäkla bra är den, sitter och dunkar den i mina hörlurar från året 1706 typ.
Jag vill bara sjunga med även om det är morgon(sjunger som en kratta då) & jag har en aning ont i halsen!
Igår kväll eller rättare sagt natt. Så snacka och cama jag med min lila håriga norrlänning Sanna!
Haha söt liten prick, vi bestämde oss att vi skulle sova prick 02:00. Men nu såg jag på hennes blogg att hon aldrig gick o la sig då! Fy skäms på're

Idag ska jag upp på stan med Sanna och senare kommer Lena! Meeen, det regnar ju. Så ska höra om det blir marieberg istället. Ikväll blir det Kebabpizza hemma hos moi!
Tjockisar punkt ORG

Nu ska jag käka frulle, lägger väl upp dagens outfit( med snabbt I) och kanske dagens låt.


HAHA! Den bjussar jag på.

Take Care!
Kayla Mokédé


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0