CHACHA ALLA, MATHILDA HÄR

Asså heeeeej bloggen. Eller kaylas blogg då, men shit the same. Mathilda hääääär! Men ah, skitsamma.
Just nu sover Kayla ovanpå mig litegrann, så jag tänkte passa på att skriva ett inlägg på hennes blogg och bli lite KÄNDIIIZZZ bland hennes sju läsare.
Men jag har inget vettigt att skriva så dom av er som har tumblr kollar min blogg, http://cansandcash.tumblr.com/.
Och sen vill jag säga att Kayla är bäst. Hennes rumpa har somnat ovanpå mitt sovande lår. Och sen vill jag säga, tänk på miljön för annars så dör den och då dör ni, och så minns jag inte vad med jag skulle säga utom.
KAYLA OCH JAG, VI ÄR GODA VÄNNER, FASTÄN MYCKET OLIIKAA. KAYLA ÄR BRA, MEN JAG ÄR MYCKET BÄTTRE, FAST BÅDA TVÅ ÄR BÄST. Bara en liten sång jag skrev om våran vänskap.
HERRÅÅÅÅÅÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0