Cruse Cruse


>>DEN BJUDER JAG PÅ<<
Jag e så sjukt glad. Kom nyss hem, rullat runt här på norr. Åkte in i ett industri-område i min ensamhet. Mötte några lastbilar då o då annars var det helt fridfullt förutom alla skrikande skrattmåsar.
Tog massa bilder me Babis Systemkamera så bilderna kommer upp senare idag, om jag pallar.
Stanna vid nå ruttna tennisbanor och snacka med två gamla män som höll på o röjde undan.
Shit chattade lite, satte mig på en stor sten bredvid o fota allt som kom i synfältet på objektivet.

Rullade vidare, en fotograf var ute. Han knäppte kort på mig, helt random sådär. Jag lät det vara även om det var en totally stranger. Funderade på hur min sommar kommer se ut, en sak som är pricksäkert är att jag kommer ha min kära Madridbräda me mig jämnt.
Hade ingen musik då jag har en annan mobil, men det gjorde inget. Det var skönt i alla fall.

Slutstationen var en sten vid svartån. Knäppte kort på måsarna, änderna och allt som rörde sig.
Denna morgon har vart helt awesome, även om jag vaknade kl 05:15.
EHE...

Nu: DUSCH o STÄDA.
/km


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0