dreams


we<3it

Mitt liv ur mina drömmar är att flytta till Australien, ha lite pengar i fickan, bo nära stranden, köpa nån billig surfbräda och sen lära mig att surfa. Surfa dag ut och dag in, skaffa något jobb på nått fik, bar, restaurang tjäna de pengar som behövs. Bara leva och träffa nya människor, glömma sverige för ett tag bara.
När jag bott där ett tag vill jag resa världen runt, Kina, Ryssland, Japan, Grekland, Egypten, Kenya, Somalia, Syd afrika, Colombia, Argentina, Chile, Texas, Florida, Californien, Kanada, Alaska, Grönland, Island, Irland osv

Visst det behövs mycket pengar, men det fixar nog sig. Efter det där...DÅ får familje livet komma.
En man jag är döförälskad i hela livet, små barn att ta hand om, köra till dagis, skola, fotbollsträningar, lära att cykla utan stödhjul, pott-träning.

Äsch jag vet inte hur min framtid kommer se ut. Det är bara drömmar hela skiten...
Men det är ju inte fel o drömma, så jag fortsätter med det, att drömma alltså.

Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0