fågel-fanskapet sket på mig


Drog ut på promenix, mjukis-shorts och linne...jag frös inte ens lite. [bra liv]

Gick upp på stan, smsade Mathilda o fråga om hon jobba, tänkte dra o hälsa på.
Men så var hon hemma, jag satte på mig på Järntorget-bron och väntande in henne då hon skulle komma!
Jag känner något splasha på min arm o tröja, guess what it was?
FÅGELSKIT. Jag typ dooog...

Iaf...Mathilda kom, hon tog hål i örat, vi kolla töj till mig, kolla longboards på stadium, softa vid en fontän, shit chatta smått. Sen drog hon hem o åt, och jag började min promenad hem.
Ont i fötterna, men jag klarar mig. Just nu älskar jag livet.

Softa gälet resten av dagen.
Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0