herregud...

När det gäller andra bloggar, så bryr jag mig inte. Asså alla får blogga om vad de vill, de får tycka vad de vill...Jag skiter i dem, Vissa kan jag gilla andra gillar jag inte, men då går jag inte in på dem.

Nu har jag tråkigt, så jag har gått in på de bloggar jag läste förut. tex: Kenzas, Paulinas osv
Så gick jag in på Kissies, bara för att...
Förut gick jag in för att få ett gått skratt, men nu när jag gick in. ASSÅ jag kunde inte ens skratta.
Det enda jag känner är...skam. Eller alltså, ah jag skäms. När jag ser hennes blogginlägg och bilder.
Jag vet att det jag tycker kommer inte ändra henne.
Men alltså, jag tycker det är helt sjukt att hon ens får ha kvar sin blogg.
Hon har bantat så sjutk mkt nu att hon ser ut som ett levande skelett och hennes bröst...det är ett under att de inte har spruckit. De är GIGANTISKA... och sen att hon tycker det är snyggt det e en annan femma.
Men jag menar, alla små ungdommar, de i min ålder o yngre...de följer hennes blogg dagligen.

Nä jag blir fan trött! Och jag skäms nästan att jag är del av denna bloggvärld.
Jag blir äcklad, allt är så sjukt ytligt och självrespekten syns inte ens på en del bloggar.
Usch, jag gillar inte kända bloggar. Det är deras fel. Jag håller mig till de bloggar jag läser.
Alltså
www.Sannastrom.blogg.se
www.lussetti.tumblr.com
www.Sannstyle.devote.se
www.bfrida.blogg.se
.

Jag gör nog bäst så...
Kände att jag behövde få det ur mig.
/km

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0