HOLY MOLY MI OH MA, I LOVE MY HALF-MAN

Efter alla desperata inlägg om att jag vill ha en longboard, efter alla skejt-bilder jag har fyllt massa mappar på min dator, efter alla drömmar om mig åkandes på en longboard, efter alla dagar som jag har längtat SÖNDER efter en longboard...SÅ HAR JAG ÄNTLIGEN DEN. Jag Kayla Mokédé är nu ägare till en sprillans ny Madrid bräda vid namn HALF MAN, den e från Junkyard och kostade 1899:- [i think]

Jag är så obeskrivligt glad. Kom nyss in efter 1½timmes åkande. Nchilija på sparkcykel o jag på min Half man.
ÅH JAG ÄR SÅ GLAD...Senare idag ska jag träffa Mathilda. Ringde nyss till henne och berätta om den otroligt goda nyheten....
ÅH TACK PAPPA! DU e bäst.




Bilder på mig ÅKANDES kommer upp ikväll...Laddar Babis systemkamera nu.

PEACE OUT LOSERS!
/km

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0