LONGBOARDS LIVET

Vid 16:00 kom lilla fröken Mathilda hem till mig. Fick lite cash...vi köpte jordgubbar och ett paket med hallon sorbet. Satte oss på en filt med min longboard som bord.
Käka, shit chatta och hade det massa soft!
Sen gunga vi massa gungbräda. ASSÅ AH...I love Mathilda!
Sen...rulla jag hem. Pappa kom på mig att jag åker longboard utan hjälm EHE...Busted.
Logga in på msn, Poyee skriver till mig. Vi träffas. Möter henne vid OP-kyrkan och stack till skolgården.
Hon fick prova på min longboard.


TANTLÄPPAR FO SHO. HAHAHAH




HAHAHAHA Mathilda försökte se sexig ut. ASSÅ vi fattar inte hur vissa kan tycka att när nån käkar att det e sexigt? Asså det e inte det xD



Mathildas Brills...EHE

Imorgon....hm va fan skulle jag göra?
Minns inte, longboarding blir det iaf.
pz




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0