svettig b-rud på stan

Yeap Jag var en svettig B-rud på stan TODAY!
Rullade till stan, hela jag va massa äckel blöt. Men men, träffade Frida.
Vi gick in på kicks, ehe....tog lite servetter o torka mig i ansiktet med dem. HAHA...
Käka den nya Twisterglassen, frida sa att den e mega god. BULL FUCKING SHIT.
Den va inte god, såg en G-rabb med originalsmaken jag typ dog.
Softa gälet på min halfis manis vid kyrkan sedan kom Fridas Boyfriend Zebastian aka Zebast.
Vi typ flumma runt i affärer.

New Yorker har öppnats här i gamla fina örebro. Gick in, gick ut lika snabbt som vi kom in.
MASSA FOLK.
14:55 tog jag la bussen hem.Eller åkte halva vägen och rulla hem andra halvan.
Ramla ett antal gånger, ehe.
Nu ska jag softa, sen får vi se vad som händer senare!
Fan nu blev det ett sånt där vad jag har gjort idag-inlägg.
HATAR SÅNNA...men men.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0