I know it makes no sense but what else can I do

how to make an animated gif

Sitter och chillar med lil' sis här. Hon är så himla söt och rolig, klättrar som en apa överallt. Tar mina pantburkar o kastar ner dem för trappan och skrattar som en galning...dock utnyttjar hon mig och mitt rum. För hon älskar takfönstret lika mycket som mig, så hon vill bara öppna det och kolla ut genom det. Men om hon inte får det så går hon ut ur rummet.

Anyways, sitter här o softar...Lyssnar på The script och bara tänker.
Igår läste jag för första gången på typ 100år. Köpte en deckare på ett antikvariat i Wadköping med Mathilda igår.
Heter "Nära dig". Jag hatar deckare men den verkade faktiskt bra och författaren var bra sa Mathilda.
Jag skrev också en novell igår, det var också första gången på 100år typ.

Kl 16:03 avgår tåget till Enköping. Då börjar mitt äventyr till Luleå!!
Så taggad.
NU: Fixa o trixa, adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0