Joyeux Anniversaire Papa!


Malaika, Pappa & Kayla
Det är den 25 Augusti 2011 idag. Det är en väldigt speciell dag, en dag då en väldigt speciell man fyller år.
Han är min bästa kompis, han är min förebild, han är min ledare på vägen jag följer och han är min far.
Denna person har alltid funnits bakom mig, inte alla gånger om vi snackar bokstavligen. Då han och min mamma skiljdes i en väldigt tidig ålder i mitt liv.
I alla fall, han har fått mig upp på fötter, han har kastat ut livlinor när saker har gått snett, ja han har alltid funnits när man behövt honom.
Jag har väldigt stor respekt för min far, det är inte alltid jag visar det då jag har trotsat honom.
Vissa argument så håller jag inte med honom.
Typ att jag inte får färga håret knallrött, pierca underläppen och annat liknande...då kan jag bli galen för att han inte förstår!
Men det är mycket mycket annat jag får och som jag känner att jag förtjänar.
Men det är inte därför han är den bästa pappan. Han är pappa till 7 barn och ingen favorisering finns eller sådant liknande.Och han bryr sig om och älskar alla. Bara det visar hur bra pappa han är.

Patrice Mokédé, min far Jag älskar dig. och Grattis på din 37:e födelsedag.

Önskar din förstfödda dotter, Kayla Mokédé (Patricedotter)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint skrivit kayla!

2011-08-25 @ 15:43:59
URL: http://sannastyle
Postat av: papa

Du är fin du Kayla. Hade hört om denna text men det är inte förräns nu som jag läser den. Jag är moved bébé. Hoppas bloggen är kvar om typ 10 år så kommer du tacka mig när det gäller det "jag inte förstår" Alla går igenom tonåren. olika tider innebär olika saker. Nu för tiden kan man se folk behandla sig själva som de vore rena konservburkar. När man kollar på de som "växt upp" så gör de allt för att dölja det ogenomtänkta som de så gärna ville ha när de just var tonåringar. Visserligen är det mycket som är ytterst och det går att maska men det som finns innerst blir tuffare att dölja. kan i vissa fall innebär mén för livet. Att jag sätter mig emot vissa saker är för mig självklart iom med mitt ansvar. vill inte behöva ge förklaring till hur jag tänkte om du senare undrar hur en viss sak kunde tillåtas. Varje förälder gör förmodligen sitt bästa och jag väljer det säkra före det osäkra 8-)) ALL IN THE NAME OF LOVE för mina älskade barn.

2011-09-02 @ 19:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0