Min pappa är starkare än din pappa



Jag älskar min familj. För den är liksom så perfekt.
Den består av en far, en mor(min låtsas mamma dock), Två bröder och fyra systrar.
Jag är äldst, ibland är det jobbigt och vara äldst. Det är sånt ansvar,
man måste vara den där bra förebilden hela tiden.
Tyvärr misslyckas jag rätt hårt på vissa fronter. Men som alla människor, så är inte jag perfekt.
Anyways, inatt satt hela familjen minus the tre yngsta, i vardagsrummet. I våra nya soffor  plus den fula gamla.
Pappa och Yaya diskuterar om efternamnet "Brolin" är svenskt eller Zigenarnamn.
Nchilija håller i lille Karim i famnen för han hade vaknat.
Benamin sitter med datorn i knät och lyssnar på "Fesy hos mange".
Och jag o Malaika ligger skafötters i ena soffan och flummar sönder.
Det där var väl inget speciellt och fint tänker ni.
MEN JO, jag kände verkligen av familjestämningen och GUD va den va härlig.
Jag ville bara säga det.
För jag älskar verkligen min familj, ni vet typ for real?
___________________________________________________
Ikväll ska jag and the rest of the band spela&sjunga på en "grillfest".
Jag ska sjunga en cover på Walking Away - Limp Bizkit.
BTW: Jag har rosa...nagellack på naglara. EUW.

Peace and Respect


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0