mot citypizzerian och viiiidare


Godkväll mina vänner.
Åh jag är så pissed för att jag inte kan blogga så ofta som jag vill nu.
INTERNET MELLAN 20:00 - 22:00 SUCKS, SO YOU KNOW!!!
Vaknade klockan 11:00, utav att Nchilija lät Ayah klättra upp i min säng.
"Kaya, heeeiiiiii" sa hon och pussa mig på kinden. Gulligt, charmig, sött.
Duscha och sånt shit, you know.
Glodde lite på True blood, för jävla bra serie.
Sedan vid 15:00 var det kalas, lilla kusinen Sam fyllde 2år.
Sedan drog jag hem och Sanna kom, vi drog till VOX-festivalen med Hannah.
Medina uppträdde, för jävla bra live!
Direkt efter det - MOT CITYPIZZERIAN OCH VIDARE -

IMORGON BLIR DET ATT KOLLA PÅ SMASH INTO PIECES.
Nu är jag hemma och ska snart sätta på True blood...höhö.
Have a nice night everybody.
PEACE.


Kommentarer
Postat av: M *

- ville bara önska dig en trevlig kväll :)!

2011-08-20 @ 22:26:31
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Jossan

hejsan på din andra headerbild är du lik Selena Gomez, den med glasögonen alltså

2011-08-20 @ 23:07:19
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0