Skatekillar är snygga PUNKT SLUT

Hey hopp, snopp. Typ JAO.
Sitter här med Sanna bredvid och käkar grönsaker -potatis(chips), scokerfri saft(coca-cola)-
Badade imorse. Världens kallaste vatten jag svär...
Somna i sannas soffa.
Käkat annorlunda kebabpizza utan pommes.
Åkt på världens skönaste mark.
Åkt Lulebuss till staden.
Rulla till Coop och köpte shit.
Sedan vidare till en skate-park vi inte ens åkte i...
Vi suger.
Men ögongodis fanns det där, JA minsan det gjorde det!
Sedan drog vi mot bussen, och åkte runt.
jag säger det igen, marken där....JUMMi.
Nu ska vi se Karate Kid.
Hejdå, ha en god natt!

Kommentarer
Postat av: keela

Tack :) jag skickade efter den fårn ellos :) 250:- har jag för mig att den kostade!

2011-08-03 @ 13:24:36
URL: http://keela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0