Sommar-lista

Sommaren 2011


Är det något du saknar från sommaren 2010 som du ville ha sommaren 2011?
Värme.

Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas?
2 Augusti - Dagen jag anlände i Luleå


Största misstaget?
När jag låtit mig själv påverkas negativ av saker och ting.

Har du varit sjuk eller skadat dig?.

Skrapat upp knäna ett antal gånger när jag stått på brädan med fyra hjul.

Bästa köpet?
Mina röda jeans.


Vad spenderade du mest pengar på?
Kebabpizza, godis och sådant som tillhör fettis-kategorin
och självklart tågbiljetterna till och från Luleå.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Massor. Sanna jävla Ström har hjälpt mig väldigt mycket med det.

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2011?
Du är knark - Anton Kristiansson

Är du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare sommrar?
Ja absolut!

Vad önskar du att du gjort mer?
Träffat fler, sett saker från den ljusa sidan och badat i kalkbrottet någon gång!

Vad önskar du att du att du gjort mindre?
Tänkt negativt.

Hur tillbringade du din midsommarafton?
Jag firar inte det JAO.

Blev du kär i sommar?
Nope!

Favoritprogram?
True Blood helt klart!

Bästa boken du läste i sommar?
Jag läste bara en bok i sommar. "Nära dig" en deckare!

Största musikaliska upptäckten?
Såg Adam Tensta och Movits! på Luleå-festivalen, och de växte i mina ögon.
Gillade dem sedan innan men nu är de grymma!

De bästa nya människorna du träffade?
Öh...Träffade Sanna Ström för andra gången nu i sommar. Så det får bli hon.


Något du önskade och fick?
En gitarr!

Något du önskade dig men inte fick?
Oh yeah...

Vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
ÖH...jag minns helt ärligt inte!

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Ohja

Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2011?
Klädstil? Shorts, Linne, knästrumpor, ryggsäck och fucktup hår. OH YEAH

Vad fick dig att må bra?
De vänner jag träffa, när jag sjung för publik (två gånger) och min underbara familj.

Sommarens hetaste?
Helt klart en random snubbe i skateparken i Luleå. Snaggad, töj i båda öronen, lång...öh ah åt det hållet!

Sommarens största kärlek?
kebabpizza<3333333333333333

Sommarens besvikelse?
Hände inte så mycket action...och vädret

Sommarens bästa?
My dudes!

Sommarens roligaste?
Mina syskon.


Sommarens snällaste?
Det är så många! Alla snälla jag mött!!

Kommentarer
Postat av: Zahraa | PiinkQueen

Allt bra?

Kram =]

2011-08-27 @ 13:02:12
URL: http://piinkqueen.blogg.se/
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Hejsan! Allt bra idag? :) :D

Visst är det roligt när det är helg igen?

2011-08-27 @ 15:43:46
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0