Flickstackarn

make a gif
miss u.

Kom hem för en stund sedan. Har käkat hemmagjord kebabpizza som smakade himelskt.
Kvällen spenderades med Hannah och Sanna somsagt. Mycket trevligt. Flum på Citygross
och onyttighetskäkande at Hannahs place.
Tryckte i mig kilovis med jordnötsringar och godis.
Har vart dålig i magen sen dess...AJ.

När jag gick hem från USÖ, så gick det en tjej framför mig. Jag tror hn måste ha trott att jag var en våldtäktsman eller något...för jag hade på mig luva och va alldeles svart. Hon kollade bak hela tiden o gick snabbare.
Flickstackarn!

Nu ska jag softa. Ladda hem Breaking Dawn part 1. JAO.
Km.

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknareyyyy määä<3

2011-12-03 @ 18:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0