Burn it down bitch.



Take me
From this world
Save me
What if we
All die young?
So take me
From this world
Save me
What if we
All die young?

Älskar låten ♥ Gosh.

Än en gång gästbloggar jag på denna störda cheys blogg :') Men helt seriöst äre roligare att gästblogg på andras bloggar än sin egen. Ehe. True story bro!

Don't ask me why
'Cuz I don't know
Don't ask me how
I'm gonna solve this on my own
Don't ask me why
'Cuz I don't know
These things I've never faced
Scratch out, but won't erase

Rise Against – Worth Dying For SERIÖST SÅ JÄVLA GRYM LÅT!


Okej, idag har jag vart frän och skejtat på babas jobb, ehe. Coolchey.org. Men jag föll, my butt hurts, REEAALLY BAD </33 Sen var jag gosat med mina bäbisar, aka mina marsvin, AH! Dom är feina :')) och nu har jag massa otn i huvudet så jag ska avsluta här så¨nån jävla orkar läsa igenom liksom..

Men kayla, du är bäst förfan!

OCH DE ÄR INTE ENKELT ATT FOTA SINA LÄPPAR I EN HALV TASKIG CAM, PRÖVA SJÄLVA ;@@@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0