Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Mål, drömmar, önskningar...Alltså jag har miljontals önskningar, massa drömmar och mål. Vissa är omöjliga andra mindre omöjliga, Vissa är personliga andra inte.

Men jag kan väl ta några drömmar, mål och önskningar!

MÅL:
* Klara skolan, plugga vidare direkt efter Gymnasiet. Förmodligen till Barnpsykolog.
* Samtidigt vill jag ha friidrotten på sidan, vill liksom satsa lika mycket i både skolan och friidrott!
* Alltid vara en god människa i alla lägen. Bara vara mindre god när det verkligen behövs.

DRÖMMAR:
* Vara utbildad Barnpsykolog vid 23-24års åldern.
* Vara med i Olympiska spelen innan jag blir alldeles för gammal.
* Resa otroligt mycket, se andra kulturer och traditioner.
* Leva fullt ut och inte ta dagar för givet.
* Träffa den rätte, bilda familj och annat shit (Familj o det får helst komma när jag har gjort mycket jag vill ha gjort i mitt liv)
* Hitta alla svar på mina frågor!

ÖNSKNINGAR:
Mycket jag önskar, och de önskningarna är väl mer personliga. För personliga för min blogg, så de delar jag inte med mig!


Det är så logiskt alla fattar utom Jag, jag har inte en aning...

Pz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0