I'M HERE


Random picture.
Jag vaknar 06:37 på tåget, kollar på klockan. Ser tiden och får panik, vi skulle varit framme i Östersund 06.14.
Jag väcker Malaika och berättar, båda får panik så jag går till Birstro vagnen tänkandes att vi nu är påväg till Åre.
Jag frågar om vi har passerat Östersund, till min lättnad hade vi inte det eftersom tåget var försenat.

Mormor hämtade oss på tågstationen, ALLTID lika kul och se henne. Jag får verkligen lyckorus.
Jag kände att det inte var någon mening att sova när vi kom till det gråa huset, så jag Mormor och Nchilija käkade frukost och snacka om allt och ingenting medans Malaika sov.
Vid 12:00 är jag hemma hos Erik, killen jag inte träffat på ett helt jävla år. AND DAMN, vad jag har saknat honom.
Har iof saknat de andra också, men de såg jag ändå i höstas.
Oj, mycket jag skriver. Men jag fick nå skrivfeber haha!

Nu ska jag duscha, vettefan hur jag ska få mitt hår platt efteråt DÅ VI GLÖMDE PLATTTÅNGEN HEMMA.

TAKE CARE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0