Kayla, jag vet inte när du kommer se de här..

... Men när du gör de vetu att jag älskar dig!

Jag kan inte tacka dig nog många gånger får alla gånger dina ord torkat mina kinder, alla gånger du fått mig att bli glad.
för du är en sån tjej, man blir glad av dig! Du är mina andra halva som jag inte vetat fanns. Men nu, nu vet jag, och jag tänker aldrig nånsin förlora dig, ALDRIG

Att en tjej som jag inte träffat har kunnat förrändra mitt liv är konstigt rent utsagt. Men de har du gjort, du har hjälpt mig genom så mycket, du har fått mig att växa. Du har funnits när, de betyder mer än ord kan beskriva!
Och jag hoppas, jag hoppas så jävla innerligt att du förstår hur mycket jag älskar dig. Och nej, de kommer du nog aldrig göra, men försök, försök föreställa dig iaf?

Och jag hoppad att jag nångång kan få vara samma stöd får dig, min älskade kayla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0