Saltgurka, Squash och Kayla







Spenderade dagen med de här två grabbarna igår. And damn, va de är knäppa, sjuka, idiotiska men bara för sjukt underbara. Jag filmade en massa, men lägger upp dem senare.
På kvällen efter Erik åt hemma hos mig(mormor då) så gick vi till torvalla.
Landande hemma hos Madeleine, där hon, Lina och Martina var.
SAKNAT DE TJEJERNA SÅ SJUKT MYCKET.

Sen mötte vi Tobias vid affären.
Kvällen slutade med en massa överdrivet flum och skrik. Ah video kommer senare så fattar ni vad jag menar.
När jag kom hem så såg jag att jag hade blivit facerapaed. Jag blev piss förbannad, skällde ut Fredrik och Erik. Och shit va dåligt samvete de fick :)
HAHAH!

Frukost is waiting.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0