Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig

1. Namn: Kayla Mokédé

2. Ålder: 15½år (-95)

3. Intressen : Friidrotta, Teckna, Sjunga, Musik, Skriva texter, Läsa, Kompisar, Prata, Göra nya saker, Resa osv.

4. Hatar: Rasister, Orättvisa, När någon försöker intala mig vad som är rätt eller fel när jag själv vet!, När jag blir arg/känslig för ingenting.

5. Älskar: Min familj, sanna vänner & när jag är som lyckligast.

6. Favorit mat:  HELT klart Kebabpizza/kebabrulle

7. Musiksmak: För 2år sedan byttes min musiksmak tvärt. Jag började gilla Rock/metal mer och mer. Innan det lyssnade jag på dagens Rnb och Hiphop. Nu tycker jag att den musiken är rent bokstavligen SKIT. Idag lyssnar jag på Metal/rock/Hardcore/screamo men också svensk rap.
 
8. Hur var du som yngre: Jag var väldigt explosiv, är det en aning fortfarande. Jag skulle alltid få som jag ville, om jag inte fick så gjorde jag som jag ville iallafall. Jag har alltid vart lite självständig. Pojkflicka var jag med, ville bara gå runt med killkläder. När mamma beställde från H&m så kollade jag på killkläderna ist för allt lila och rosa på tjejkläderna. Hästtjej var jag med, mina resultat i skolan var inge vidare. Jag tog inget på allvar, jag hade drömmar. Men inga jag strävade mot sådär. Jag hade lätt för att få vänner, hade ett gäng kompisar som jag fortfarande har kontakt med. Så fort jag är uppe i Östersund så är jag med dem. Ja..det var LITE om hur jag var som knutt.

9. Mål: Bli självständig helt, hitta mig själv helt, Veta vad som är rätt och fel, bli något stort inom friidrotten, klara skolan även om det känns tungt ibland, bli bättre på att argumentera utan att ta allt personligt, bli en bra skejtare

10. Personlighet: Om jag ska beskriva mig själv så är jag väldigt egen, alltså jag kör verkligen mitt race. Jag har haft mycket hinder i mitt liv, men än sålänge har jag klarat mig över dem och jag vågar tro att det är dem som har format mig och hur jag är idag. Men jag är väldigt snäll, jag älskar att göra andra glada, men när jag blir arg så blir jag arg. På gråter jag oftast och höjer min röst, när jag är ledsen blir jag tom och om någon skulle se mig så skulle den nog tycka att jag var läskig. Många tror att jag inte är den känslosamma personen, men JO jag är sjukt känslosam. Min humor är väldigt barnslig, jag kan gå över gränsen ibland men då är jag oftast medveten om det.

Haha...den här bjuder jag veeerkligen på!

Undra hur många det är som läser det här egentligen!
Take care




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0