Jag kan, jag vill och jag ska!

Jag Kayla Mokédé har nyss tre timmar av mitt liv bara pluggat, NON STOP!
Jag är nöjd, sjukt nöjd, jääävligt nöjd, sinnesjukt nöjd över mig själv!
Har pluggat nada på lovet, ah då säger ni "MEN HALLÅ det är lov, man ska inte plugga!"
Då säger jag "JO plugga bör man göra nån gång på lovet iaf, för att inte känna sig heelt jävla lost när man börjar i skolan sen igen"

Jag är så sjukt taggad på skolan nu, jag ska bevisa för alla men framför allt för MIG SJÄLV att jag kan bli den jag vill bli. Inget är omöjligt om man har viljestyrkan, jag vill och då FAN kan jag!

Från och med nu, så ska jag prioritera skolan och Friidrotten först. Självklart mina vänner också, men jag vet att de kommer stötta mig..så de finns i vilket fall.
Jag ska komma in på Tbs, sam/beteende men jag ska även bli något stort i friidrotten...29 April åker jag till Spanien på träningsläger i 10dagar, jag ska ge allt.

 Jag kan, jag vill och jag ska!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Thats my girl!

2011-01-05 @ 16:41:20
URL: http://sannastrom.blogg.se/
Postat av: Felicia

Go girl!! You gonna rock!! :D

2011-01-05 @ 18:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0