NEJ och återigen nej

Nej detta ska inte bli en dag då jag bara lökar framför datorn, döööh...det enda jag gör nu för tiden...jag är inte sån, jag är livlig, jag gör saker, jag springer, jag går, jag pratar, jag skriker, jag gör allt!
NU, nu sitter jag framför min svarta Asus dator och gör absolut inget vettigt!

Fuck that..nu efter att jag har gjort iordning mig så ska jag lyssna på skön musik och gå på en promenad..like I care att jag hostar...den kan slänga sig i väggen!
När jag kommer hem så ska jag göra en kopp te och läsa/rita, sen ska jag leka med min lillebror Malik, sååå länge sen jag gjorde det sist...SEN får jag gärna sätta på datorn men först

Göra iordning mig
Gå på promenad i max 30min
Koka te
Läsa/rita
leka med lillebror
SEN dator


"Dead"

peace out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta svär asså det är inte bra fy tusan!!!

2011-01-02 @ 19:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0