11 väldigt onödiga sanningar om Mrs Mokédé

  1. Jag hatar att gå runt i bikini. Inte för att jag skäms för min kropp eller så utan för att de bara är obehagligt.
  2. Jag är sjukt störd ibland, eller rätt ofta. Konstig, flummig och överpratig.
  3. Jag älskar kebabpizza/kebabtallrik/kebabrulle/kebabwhatever. helt besatt typ
  4. Jag är lat. Sjukt lat, latast av de lataste.
  5. Jag vill inte bo i sverige. Vill bo i australien.
  6. Jag har en tendens att bli svartsjuk rätt lätt.
  7. Jag älskar att sjunga.
  8. Jag sparar alla drickburkar jag användt och pantar dem sen.
  9. Jag vill bli pro på att skaeta.
  10. Jag har förskräckliga humörssvägningar ibland.
  11. Jag har en fråga "När ska denna fas i tonårslivet ta slut?"

Snart käkat klart min kebabpizza.
Sen blire sängen för mig.
ADIOS.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0