Denna dag är en dag då jag gick imot mig själv och gjorde något jag alltid varit rädd för


I made it, I made it. Wind of change made it. GULD.
Awesome day, today.
Sjung Bad father, bad son. Det gick finimang trots att jag tappa bort mig lite i texten.
Sverige gick också bra. Jag kan inte bli nöjdare...
Jag övervann min rädsla...faktiskt.
Tack vare Promoe. Han är för ´tusan min gud nu. FOR F:ing SURE.
Resten i Wind Of Change var också hel grymma. I love them.
Tack för en toppen dag! Tack för allt stöd jag har fått, det har jag verkligen behövt.
Efter allt käka jag mcd med Engla och Hannah.
Stack sedan hem och upptäckte att min väska låg kvar i Englas cykelkorg så åkte till Lundby och hämtade den.
Sedan hem igen. Sjuuuukt jobbigt.
Satte mig på en bänk och vilade.
Tänkte...som alltid.

Nu ska jag städa sedan lägga mig i ett varmt bad. Känner mig as skabbig.
Take care!

PS: Sanna du har rätt, bilden på när jag pussar karim är fan lite creepy. Karim ser AS rädd ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0