En för alla, alla för en


Malaika Mokédé&Nchilija Mokédé.
Mina älskade systrar, vi tre har alltid varit vi tre.
Typ som de tre muskitörerna.
Vi har alltid funnits vid varandras sidor. Hjälpt varandra i olika situtioner.
Som de tre muskitörerna säger "En för alla, alla för en".
Det har alltid varit så, även om vi har haft vääärsta grälen. Rätt ofta faktiskt!
Men det är ingenting, för vi älskar varandra ändå.
JAG, jag Kayla Mokédé älskar mina systrar så innerligt att jag skulle inte klara mig om någon av de två försvann.
När jag ser någon av de två gråta så gråter jag, inombords. Jag hatar att se dem skadade eller ledsna.
Jag hatar allt ont som hotar dem och mig.
Mycket har hänt i våra liv, saker som egentligen inte ska ske med barn.
Men trots det så har vi hållt ihop. Vi har alltid varit tillsammans.
Jag vet inte riktigt om Malaika och Nchilija fattar vad vi har, men jag fattar.
Idag fattar jag hur mycket familj betyder för en, speciellt syskon.
Vi är av samma kött och blod, vi har samma föräldrar, vi är som en.
Därför skadas alla även om det bara är en som drabbas.
Utan er i mitt liv, skulle inte jag vara Kayla Mokédé.
Jag älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0