I push my fingers into my eyes...it's the only thing, that slowly stops the ache


JAG VILL PÅ SONISPHERE.
Jag och ett barn på fritidset vid namn Jocke när jag gjorde fart när han gunga.
Han: Tror du på gud?
Jag: Jag vet inte, gör du?
Han: Ja jag gör.
Jag: Okey, det bra!
Han: Ja det är bra, du borde med.
Jag: Varför?
Han: För om du sitter i en bil och håller på och krocka så kan du be till gud.
Jag: Ah då är det väl bra!
Han: Ja för om man inte tror på gud, kan man inte be. Och det är bra att be.

Asså jag älskar ungarna på fritidset. För sköna!
Sorligt när de man fått bra kontakt med går på semester sen. Som jocke, hans sista dag idag.
Detsamma med två till.
Sad story.

Nu är det äntligen helg. Ska fira mig med några polare på söndag förmodligen.
Ikväll: Umgås med Sanna, Lena och Keishan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0