Ibland undrar jag vart du tog vägen, eller du kanske dog?


FRIDA JAG SAKNAR DIG MIN UNDERBARA VÄN.
Hello My dear Amigos!
My name is Kayla...ehe okey kiddin'.
Dålig uppdatering jao...nä men fortfarande internetförbud. Sitter hos min gudmor nu, ska sova här.
Har umgåts med henne och hennes småsöner idag. För söta pojkar, for sure.
Imorgon börjar min första jobbvecka. Fritids...ska faktiskt bli sjukt kul. Sett fram imot detta!
Så imorgon ska jag ta bussen till andra sidan stan kl fucking 8.
Thats not normal.

Ta't lugnt med livet.
Cya!

Kommentarer
Postat av: frida

så jävla otajmat att jag ska jobba den perioden du inte jobbar o tvärtom. men vi får ta och ses när du har jobbat klart, DÅ BLIR DET FULL RULLE ALA FRIDI & KAYLI STYLE ALL DAY. men vi får ses snarast! POSS kayla<3

2011-07-04 @ 16:09:15
URL: http://www.fridahilda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0