In my brain


[Jag har tänkt på en sak]

Kollade runt lite på olika bloggar förut.
Inga kända, utan de som ligger på den där BAS-grunden.
Typ som jag o nästan alla andra.
Så upptäckte jag en sak, som många bloggare hade gemensamt.
De har en viss kläd stil, men bloggar om en helt annan.
Typ "ÅH DETTA VILL JAG HA."
Så har de en helt annan stil. Hajar ni?
Jag säger inte att det är fel. Utan bara något jag uppmärksammade.

Typ, De bloggar om sådanahär kläder och skriver typ "ÅH VILL HA"

[We<3it - Tumblr.com]

När de går runt i sådanthär...


[We<3it-tumblr.com]

Alltså ta mig inte fel. Jag menar inte att det skulle vara någon som helst fel. Utan tycker bara att det e rätt weird.
Man går runt i rosa adidas, baslinnen och vanliga jeans och så bloggar man om blusar, skjortor, kjolar o shit.

/km

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0